6.12.14

ГОДИНА ЛАСК НЕПОРОЧНО ЗАЧАТОЇ ПРЕЧИСТОЇ ДІВИ МАРІЇ

8 грудня, 12.00-13.00 год.

Джерело: http://molytva.at.ua/
„Година Ласк Непорочно Зачатої Пречистої Діви Марії" — цілеві молитви і розважання (упорядниця с. Християна Голомідова) — це запалений смолоскип, який огріватиме серця вірних шанува­льників Матері Божої Містичної Троянди. Пречиста Діва 11 разів появлялася сестрі кармелітці Пєріні і в одній із Своїх появ лагід­ним та люблячим голосом промовила: „Я — Непорочне Зачаття, Мати усіх ласк і Мати Мого Улюбленого Сина Ісуса. Моїм бажан­ням є, щоб кожного року 8 грудня опівдні була відбута Година Ласк. Багато духовних благодатей і фізичних благословень отрима­ють ті, які безперервно будуть молитися цієї години".

67 років тому, у церковці італійського містечка Монтіхіарі, від 24 листопада до 8 грудня 1947 року, Пречиста Діва Марія 11 разів появлялася сестрі кармелітці Пєріні. Під час першої появи Мати Божа заявила, що хоче бути знаною як „Містична Троянда,, і що година її ласк пови­нна бути установлена восьмого грудня опівдні кожного року — у празник її Непорочного Зачаття за григоріянським церковним стилем.
16 листопада 1947 року, коли сестра Пєріна закінчува­ла своє благодарення після прийняття св. Причастя, по­бачила вона велике світло, а відтак — Появу Матері Божої Містичної Троянди. Сестра Пєріна була настільки звору­шена красою Пречистої Діви Марії, що почала до Неї говорити. Тоді несподівано вона відчула немовби поштовх клякнути перед появою. Мати Божа промовила: „Мій Син дуже ображений гріхами людей, особливо — гріхами нечис­тоти. Він уже планує зіслати кару на людство, щоб його знищити, але Я випросила у Нього милосердя і запобігла кари. Тому Я тут прийшла — просити покути і каяття за гріхи нечистоти". Тоді Пречиста Діва забажала акту по­кори від монахині, щоб сестра Пєріна зробила знак хре­ста своїм язиком на чотирьох каменях у Святилищі. „То буде пригадка для людей, що я тут була, і щоб люди на оці камені не ставали". Відтак Матір Божа ступила на кож­ний з цих чотирьох каменів. 22 листопада 1947 року с. Пєріна відчула велику потребу піти до церкви о 4-ій год. пополудні. Тоді мати-настоятелька і четверо сестер піш­ли разом з нею. Коли всі відмовляли вервичку, з'явилася Пречиста Діва Марія. Вона звеліла зробити знак хреста на кожнім із чотирьох каменів і їх відгородити. Мати Божа знову просила покути і сказала: „Покута є нічим іншим, як добровільним прийманням усіх наших щоденних хрестів. Незалежно від того, які вони замалі, їх треба приймати з любов'ю".
Пізніше попросила, щоб сестра Пєріна знову прийшла 8 грудня опівдні і додала: „Це буде Моя Година Ласк". Монахиня запитала, як має приготуватися на цю годину. На це отримала відповідь: „Молитися і покутувати, від­мовляючи тричі 51 (50) псалом із розпростертими вгору руками. Під час цієї Години Ласк буде роздано багато духо­вних благодатей. Найбільш затверділі грішники будуть ді­ткнуті ласками від Бога". Мати Божа обіцяла, що все буде прощено в цю Годину, навіть неможливі випадки будуть вислухані, якщо на це буде воля Предвічного Отця.
7 грудня 1947 року, коли сестра Пєріна відчула потребу піти до церкви, то мати-настоятелька і священик пішли з нею. Мати Божа з'явилася з малими дітьми, хлопчиком і дівчинкою, вбраними у прекрасні білі шати. Сестра була певна, що це ангели: такою була їх неземна краса. Пре­чиста Діва заговорила: „Завтра Я тобі покажу Моє Непо­рочне Серце, котре так мало знане людьми", — і додала: — „Є так багато людей, що вже довгі роки сидять у в'яз­ницях, про котрих їхні родини нічого не знають і не чують. Молися за навернення Росії і за вояків, що страждають: їхні жертви і мучеництво принесуть Італії спокій. Тих двоє дітей — це Франциск і Якинта (з Фатіми). Я їх даю тобі за товариство. Ти будеш багато терпіти задля мене. Я від тебе хочу скромності і доброти, як від цих малих дітей". Після цих слів Мати Божа всіх поблагословила.
Вже на світанку 8 грудня 1947 року до церковці зблизь­ка і здалека почали сходитися люди. До полудня зібра­лось близько 10000 осіб. Церковця була виповнена вщерть, а решта людей стояло надворі. Сестра Пєріна прийшла зі своїми рідними мамою і братами, з матір'ю-настоятелькою і начальником поліції. Усі відмовляли вервичку, як раптом з'явилось блискуче світло на стелі і показалися сходи від світла до підлоги церкви. Вони були чудово прибрані червоними, білими і жовтими трояндами. Пре­чиста Діва Марія появилася у сяючо-променистому біло­му одязі, склавши руки до молитви. Вона стояла на ки­лимі, який покривав сходи, і також був витканий з чер­воних, білих і жовтих троянд. Усміхаючись, Мати Божа промовила дуже лагідним і люблячим голосом: „Я — Не­порочне Зачаття, Мати усіх ласк і Мати Мого Улюблено­го Сина Ісуса. Моїм бажанням є, щоб кожного року 8 гру­дня опівдні була відбута Година Ласк. Багато духовних бла­годатей і фізичних благословень отримають ті, які безпе­рервно будуть молитися цієї години".
Сказавши це, Мати Божа почала сходити додолу, роз­кидаючи троянди, аж поки не дійшла до половини схо­дів, і тоді знову промовила: „Я дуже задоволена, що бачу нині таку численну присутність людей як доказ їхньої віри". Сестра Пєріна просила про прощення гріхів грішникам, а Мати Божа відповіла: „Мій Божественний Син покаже стільки свого Найбільшого Милосердя, скільки люди за ньо­го будуть просити і молитися. Я хочу, щоб це було знаним, і щоб переповісти усе Папі (Пієві XII). Скажи, що я хочу, щоб ця Година Ласк була установлена по цілім світі, і щоб навіть ті, що не можуть прийти до церкви в цю годину, могли отримати ласки, молячись удома".
Пречиста Діва тоді побажала, щоб виготовили її ста­тую і поставили на місці, де Вона зараз стоїть. Фігура повинна мати назву „Містична Троянда" і її треба нести в процесії по місту, бо в той час буде роздано багато ласк. Тоді Мати Божа помолилася за хворих, багатьох оздоро­вляючи на місці. Відтак заявила, що востаннє прийшла сюди, і просила: „Моліться, плачте і покутуйте на оцих каменях, і ви одержите опіку Мого Материнського Серця ".

Вимоги Години Ласк

1.   Початок одногодинної молитви-розважання — 12 година дня кожного 8 грудня, у празник Непоро­чного Зачаття Пречистої Діви Марії за григоріянським церковним стилем (Годину Ласк можна відмо­вляти також 22 грудня — у празник Непорочного Зачаття за юліянським церковним стилем).
2.  Година цієї молитви-розважання повинна бути без­перервною, без відволікань на розмови, телефонні дзві­нки, стук у двері.
3.  На початку треба тричі відмовити 51(50) покаян­ний псалом з розпростертими угору руками, відтак ре­шту часу молитися вервичку, інші молитви, співати по­божні пісні, розважати на Страстями Ісуса Христа, мо­литися у цей час за свою Батьківщину, Церкву, родину, сім'ю.
Примітка:
Пречиста Діва Марія просила, щоб цю практику поширити на увесь світ — щоб зблизити лю­дей до Бога і щоб Ісус Христос був любленим кожним серцем. Це є вічна пісня Непорочного Серця Пречистої Діви Марії, тому вона повинна бути також і піснею на­ших сердець.

Молитви

В ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь (тричі)

Царю небесний, утішителю, Душе істини, що всюди єси і все наповняєш, скарбе дібр і життя подателю, при­йди і вселися в нас, і очисти нас від усякої скверни, і спаси, Благий, душі наші.

Запрошуємо на молитву всіх Небесних Ангелів, всіх Святих, всі Небесні Хори, всі Небесні Сили та душі, які терплять в чистилищі, щоб вони разом з нами помоли­лися, та просимо благословення в Матінки Божої, Не­порочно Зачатої, для нашої молитви.
Відмовляємо цю „Годину Ласк" на більшу славу Божу і честь Пречистої Діви Марії, Непорочно Зачатої, випрошення багатьох ласк і прощення наших провин. До своїх особистих намірів долучаємо намір випрошення ласк для нашої Батьківщини — України: миру, єдності, поборення зла, переміни сердець. Просимо про благословення та щедрі Божі ласки.

АНГЕЛ ГОСПОДНІЙ

Ангел Господній благовістив Пречистій Діві Марії, і зачала вона від Духа Святого.
Богородице Діво, радуйся, Благодатна Маріє, Господь з Тобою; Благословенна Ти між: жінками, і благословенний плід лона Твого, бо Ти породила Христа Спаса, Ізбавителя душ наших.

Ось я слугиня Господня: нехай зі мною станеться по слову Твоєму.
Богородице Діво...

І Слово сталося тілом, і оселилося між нами.
Богородице Діво...

Пресвята Богородице, молися за нас!
Благодать Твою, просимо, влий у серця наші, щоб ми, від ангела спізнавши воплочення Христа Господа, Його стражданням, і хрестом були доведені до слави світлого Воскресіння, благодаттю Господа нашого Ісуса Христа, Якому належить слава на віки вічні. Амінь.
Слава: І нині:

Під Твою милість прибігаємо, Богородице Діво, мо­литвами нашими в скорботах не погорди, але від бід визволи нас, Єдина Чиста і Благословенна.

 ПСАЛОМ 51  (50) (тричі)

Помилуй мене, Боже, з великої милости твоєї, і ба­гатством щедрот твоїх очисти мене з беззаконня мого.
Обмий мене повнотою з беззаконня мого, і від гріха мого очисти мене.
Бо беззаконня моє я знаю, і гріх мій є завжди передо мною.
Проти тебе, єдиного, я згрішив, і перед тобою зло вчинив;
То й правий ти в словах твоїх і переможеш, коли бу­деш судити.
Це бо в беззаконнях я зачатий і в гріхах породила мене мати моя.
Це бо істину полюбив єси, невідоме й таємне мудрости своєї явив ти мені.
Окропи мене іссопом, і очищуся, обмий мене, і стану біліший від снігу.
Дай мені відчути радість і веселість, зрадіють кості сокрушені.
Відверни лице твоє від гріхів моїх, і всі беззаконня мої очисти.
Серце чисте створи в мені, Боже, і духа правого обно­ви в нутрі моєму.
Не відкинь мене від лиця твого, і Духа Твого Святого не відійми від мене.
Поверни мені радість спасіння твого, і духом владич­ним утверди мене.
Вкажу беззаконним дороги твої, і нечестиві до Тебе навернуться.
Визволь мене від вини крови, Боже, Боже спасіння мого, і язик мій радісно прославить справедливість Твою.
Господи, губи мої відкрий, і уста мої сповістять хвалу твою.
Бо якби ти жертви захотів, дав би я, та всепалення не миле тобі.
Жертва Богові - дух сокрушений, серцем сокрушеним і смиренним Бог не погордить.
Ущаслив, Господи, благоволінням твоїм Сіон, і нехай відбудуються стіни єрусалимські.
Тоді вподобаєш собі жертву правди, приношення і всепалення; тоді покладуть на вівтар твій тельців.


Молитви, які можна змовляти після закінчення Години Ласк

Акти любові до Матері Божої

Люблю Тебе, о Маріє, прекрасна і без плями первородного гріха зачата.
Люблю Тебе, о Маріє, Улюбленице Святого Духа, Святине Тройці Пресвятої, Світанкова Зоре, Сонця справедливості, нова Єво, обіцяна отцям нашим стерти голову пекельного змія.
Люблю Тебе, о Маріє, радосте Ізраїля, Твоє Ім'я по­вне благословення; біла ліліє, що поміж терням про­меніє; найчистіша Дівице з усіх створінь; з дитинства Богу посвячена.
Люблю Тебе, о Маріє, славо Святої Церкви, красо християн, уяво славних невіст Старого Завіту, обіцяна через Пророків, благословенна поміж усіма жінками.
Люблю Тебе, о Маріє, Царице Ангелів і людей; грозо духів темряви; обороно грішників; опоро слабких і вер­шино усіх вибраних.
Люблю Тебе, о Маріє, Повірнице ласк Божих, котри­ми щедро усіх нас обдарувала; Потішителько засмуче­них, вмираючих і Опікунко для всіх, котрі Тебе кличуть.
Люблю Тебе, о Маріє, найласкавіша Мати для всіх Своїх дітей; Брамо до місця хвали і вічної радості; Мати, що притягує дітей запахом чеснот Своїх і провадить їх до надбань вічних. 
Амінь

Молитва величання Серця Марії

О, найулюбленіше Серце Непорочної Матері, Серце найсвятіше, найчистіше, найдосконаліше, джерело не­вичерпних ласк, доброти, лагідності, милосердя і любові.
Серце понад усі людські серця, вершино усіх чеснот, найдосконаліший образе Серця Ісуса, яке завжди го­рить палкою любов'ю і любить Бога більше, ніж усі Ангели Неба разом узяті. Ангели і Святі віддають біль­ше хвали Пресвятій Тройці, аніж усі інші сотворіння, а Ти, о Серце Пресвятої Марії любиш Бога понад них усіх. Прошу Тебе, наймиліша Мати, замкни мене у Своє­му Серці, щоб відтоді я належав(-ла) лише Богові та Тобі. Амінь

Молитва серця, повного подяки
Прославляю Тебе, о Серце Марії, Матері Милосердя, з найглибшою шаною.
Дякую Тобі за милосердя, котре випросила мені, ба­чачи усі мої упадки.
Дякую Тобі за всі ласки і блага, котре мені Твоє Ма­теринське Серце випросило.
Єднаю мою молитву з чистими душами, котрі Тебе почитають, вихваляють, люблять і мають надію на Тебе, що Ти, о Мати, від гріха мене збережеш і спасеш. 
Амінь

Молитва
На честь Непорочного Зачаття Пречистої Діви Марії: Богородице Діво...
О, Маріє, моя добра Мати, хорони мене від тяжкого і легкого гріха під час цього дня (ночі). Через Твоє Непо­рочне Зачаття, о Маріє, очисти моє тіло і освяти мою душу.
в кінці 12 разів:
Маріє, надіє наша, май милосердя над нами!

Молитва
На честь Непорочного Зачаття Пречистої Діви Марії

Вся Ти прекрасна, о Маріє! Вся Ти прекрасна, о Маріє! І первородний гріх не сплямив Твоєї душі. І первородний гріх не сплямив Твоєї душі.
Ти радість Ізраїля, Ти прикраса людського роду, Ти заступниця грішників. О, Маріє, о Маріє, Діво наймудріша, Мати найласкавіша, молися за нас, заступайся за нас до Ісуса Христа, Господа нашого. В Зачатті Твоїм, Діво Ненарушена залишилась, молися за нас до Отця, Якого Сина породила.
Боже, Ти через Непорочне Найсвятіше Марії Діви Зачаття гідне Синові Твоєму помешкання зготовив: про­симо Тебе, щоби як її, задля майбутньої смерті Сина Твого від всякого гріха захоронив, так нам теж за її вста­вленням, непорочними прийти до Тебе зволив допус­тити. Через Христа Господа нашого нині і повсякчас і на віки вічні. 
Амінь

Молитва про тихість і смирення

О, Діво невимовної покори, Мати Божа, глянь мило­сердно на Твоє блудне дитя, щоб за Твоїм заступницт­вом перед Богом пізнало любов Твою, о Мати моя. Ви­проси мені ласку відвернення від своїх гріхів, котрі ве­дуть мене до згуби. Щоб я уникнув (ла) всілякої гор­дині, наслідуючи смиренне і тихе Серце Твоє, заслужив (-ла) вічну хвалу, обіцяну покірним і тихим. 
Амінь

Молитва про доброту серця
Маріє, Мати Божа, збережи в мені серце дитини, се­рце чисте, як джерело. Нехай буде моє серце простим, таким, в якому нема місця для смутку. Дай мені серце великодушне і чуйне, серце вірне і шляхетне на зразок Твого серця. Дай мені серце, яке не забуває добра, не тримає образи. Вчини, щоб моє серце було тихе і покі­рне; щоб любило, не очікуючи на взаємність; щоб з ра­дістю витривало в Серці Твого Сина. Вчини, щоб моє серце огорнуло цілий світ, аби не ранила його невдяч­ність і байдужість. Вчини, щоб моє серце жило славою Ісуса, щоб відповідало на Його любов і осягнуло пов­ноту щастя в Небі. 
Амінь

Молитва за навернення грішників

Наймилостивіша Діво Маріє, Прибіжище грішників, благаю Тебе через милосердя Серця Твого, повного спів­чуття, і через смерть улюбленого Сина Твого Ісуса, випроси ласку навернення всім грішникам, а найбільше тим, котрі через згіршення і хибні науки спонукають ближніх до гріха. Нехай щиро навернуться до Бога. Со­лодке Серце Марії, будь нашим спасінням. 
Амінь

Молитва вшанування і благання до Пресвятої Діви Марії, Непорочної, Улюблениці Святого Духа

О Маріє, Непорочна Улюбленице Духа Святого, Ти — слава Єрусалиму, радість Ізраїля, почитання народу нашого. Ти, як мужня Наречена, потоптала голову змія, бо в любові Духа Святого принесла в Жертву Твого Бо­жого Сина Отцю Небесному для спасіння світу. Через заслуги цієї дорогоцінної Жертви випроси мені сім да­рів Святого Духа. Дякуємо Духові Святому, що вибрав Тебе Своєю Улюбленицею та зробив дароносицею Сво­їх ласк. Глянь на мене Своїми милосердними очима, на мою нужду і біду. Допоможи мені, аби моє серце зав­жди було святинею Духа Святого, аби ніколи через ва­жкий гріх не втратив(ла) ласки Божої та не зганьбив(ла) Його святині. Вчини, щоб колись з Тобою, Непорочна Маріє, вічно любив(ла) і прославляла Духа Святого в Небі. 
Амінь

Прохання до Матері Божої

Пречиста Діво Маріє, вибрана Богом! Уділи мені по­мочі та віддали спокуси і гріхи, котрі спотворюють моє тіло і душу.
Вчини, щоб чиста любов Найсвятішого Серця Госпо­да Ісуса наповнила мою душу так, щоб ніщо негідне не могло до неї увійти. Нехай Найсвятіше Серце Ісуса на­повнить мою пустку та самотність і веде до правди, любові та покори.
Найсвятіше Серце Ісуса, будь моєю любов'ю! О, Най­святіше Серце Марії, будь моїм спасінням!

Молитви до Матері Божої

О, Пресвята Мати, хочу винагородити зневаги, які на­несли Твоєму Непорочному Серцю, приймаючи їх, хочу стати жертвою любові для Любові. Амінь.
Радуйся, Царице, Мати Милосердя, життя насолодо і надіє наша, радуйся!
До Тебе ми кличемо, вигнані сини Єви.
До Тебе зітхаємо в стогонах і плачі на цій долині сліз.
Тому, Заступнице наша, милосердний погляд до нас зверни і Господа Ісуса, благословенний плід лона Тво­го, нам по цім вигнанні покажи.
О щедра, о милостива, о солодка Діво Маріє!

Під Твою милість прибігаємо, Богородице Діво, молит­вами нашими в скорботах не погорди, але від бід ізбав нас, єдина чиста і благословенна.
Преславна Приснодіво Богородице, прийми молитви наші й донеси їх Синові Твоєму і Богові нашому, щоб спас зад­ля Тебе душі наші. 
Амінь
(Джерело: http://molytva.at.ua/)

Немає коментарів:

Дописати коментар