20.3.20

Духовне Святе Причастя й пряма трансляція

У ситуаціях, коли не можна приступити до Святого Причастя, але є прагнення з’єднатися з Ісусом, то справжнє Таїнство Євхаристії можна замінити духовним Причастям.

Мій Ісусе! Вірю, що Ти присутній у Пресвятій Тайні Євхаристії! Люблю Тебе над усе, і моя душа тужить за Тобою. Не можу зараз Тебе прийняти в Пресвятій Тайні Євхаристії, тому хоча б духовним чином прийди до мого серця! Запрошую Тебе, відчиняю навстіж двері мого серця, згадуючи Твої слова: «Ось стою під дверима і стукаю. Якщо хто почує Мій голос і відчинить двері, Я ввійду до нього і  буду  вечеряти  з  ним,  і  він  зі  Мною»  (Одкр 3, 20). Обіймаю Тебе, неначе б Ти вже був у мені, і весь єднаюся з Тобою. Ісусе, моє найвище Добро й моя солодка Любове! Торкнись мого серця й запали його, щоб воно завжди палало любов’ю до Тебе.


ТАЇНСТВО СПОВІДІ щодня перед Службою Божою (Пн перед 8:00, Вт перед 18:00, Ср перед 8:00, Чт 17:00-18:00, Пт перед 18:00, Сб перед 8:30, Нд перед 11:30).
Бажаю всім здоров'я душі й тіла, чистих рук і чистих сердець!

о. Антоній


Такий "молитоуний куток" має одна сім'я у Франції. 
Джерело: Facebook
Служба Божа для хворих щонеділі з парафії св. Олександра в Києві – 10:00

Католицьке телебачення в Україні

Радіо

Приєднуймо інших до групи «Парафіяни»
Пряма трансляція З НАШОГО ХРАМУ - неділя 11:30
Коли таким способом беремо участь у Святій Літургії (як хворі люди, які не можуть вийти з дому), хай ніщо нам не мішає. Будьмо зосереджені, об'єднані з тими, хто молиться в храмі, одночасно виконуючи ті самі жести (стоячи, сидячи, стоячи на колінах). Запалимо свічку!

У цьому часі епідемії католики отримують звільнення (диспенсу) з обов´язку участі в недільній Святій Месі (Службі Божій). Навіть більше, хворі з проявами вірусного захворювання, мають обов’язок знаходитись в ізоляції.

Особливо вразливою категорією для коронавірусу є люди похилого віку, люди з хронічними хворобами, а також діти, які, хоча й мають найменші ускладнення при захворюванні, але стають носіями коронавірусу. Слід донести інформацію про цю небезпеку і заохотити до того, щоб вони залишилися вдома

Немає коментарів:

Дописати коментар