31.3.20

Духовне Святе Причастя, Таїнство сповіді і похорон під час епідемії

У ситуаціях, коли не можна приступити до Святого Причастя, але є прагнення з’єднатися з Ісусом, то справжнє Таїнство Євхаристії можна замінити духовним Причастям.

Мій Ісусе! Вірю, що Ти присутній у Пресвятій Тайні Євхаристії! Люблю Тебе над усе, і моя душа тужить за Тобою. Не можу зараз Тебе прийняти в Пресвятій Тайні Євхаристії, тому хоча б духовним чином прийди до мого серця! Запрошую Тебе, відчиняю навстіж двері мого серця, згадуючи Твої слова: «Ось стою під дверима і стукаю. Якщо хто почує Мій голос і відчинить двері, Я ввійду до нього і  буду  вечеряти  з  ним,  і  він  зі  Мною»  (Одкр 3, 20). Обіймаю Тебе, неначе б Ти вже був у мені, і весь єднаюся з Тобою. Ісусе, моє найвище Добро й моя солодка Любове! Торкнись мого серця й запали його, щоб воно завжди палало любов’ю до Тебе. Амінь. (Можемо продовжувати в спонтанній молитві прослави...)

У часі епідемії католики отримують звільнення (диспенсу) з обов´язку участі в недільній і святковій Святій Месі (Службі Божій). Навіть більше, хворі з проявами вірусного захворювання, мають обов’язок знаходитись в ізоляції.
Пряма трансляція З НАШОГО ХРАМУ - неділя 11:30
Коли таким способом беремо участь у Святій Літургії (як хворі люди, які не можуть вийти з дому), хай ніщо нам не мішає. Будьмо зосереджені, об'єднані з тими, хто молиться в храмі, одночасно виконуючи ті самі жести (стоячи, сидячи, стоячи на колінах). Запалимо свічку!
ТАЇНСТВО СПОВІДІ (для здорових!) перед Службою Божою (Вт 17:30-18:00, Чт 17:00-18:00, Пт перед 17:30-18:00, Нд перед 11:00-11:30, можна теж домовитись на годину по телефону).
ТАЇНСТВО СПОВІДІ під час епідемії

Якщо фізична присутність неможлива, використовуються інші способи примирення, а не сповідь. Кожного разу, коли є серйозна причина і немає можливості висповідатися, то вірні можуть збудити акт досконалого жалю, що включає в себе намір якнайшвидше висповідатися». Катехизм Католицької Церкви в № 1452 пояснює, що «жаль, що випливає з любові до Бога, возлюбленого понад усе, називається досконалим жалем або жалем з любові. Такий жаль прощає повсякденні (легкі) гріхи. Він також приносить прощення смертних гріхів, якщо містить в собі тверде  рішення приступити до Сповіді, коли це буде можливим

                             Якщо буде ПОХОРОН... 
Похоронні обряди слід відправляти виключно біля місця поховання, або перед крематорієм, тобто, на відкритому просторі, а не вдома чи у храмі. Кількість осіб, які беруть участь у похованні, згідно з рішенням уряду не повинна перевищувати 10. При цьому необхідно дотримуватися всіх карантинних заходів. Нагадаємо, це відстань між людьми понад два метри, усі присутні мають бути в масках і рукавичках. Гріб повинен бути закритим. Рідні не повинні цілувати померлого. Похоронні компанії могли б використовувати відеозв’язок, щоб дозволити сім’ям брати участь у похоронному обряді.
"Збагніть це добре: коли б господар знав, о котрій годині прийде злодій, пильнував би й не дав би проламати стіни у своїм домі. І ви також будьте готові (...)." (Лк 12, 39-40)

Бажаю всім здоров'я душі й тіла, чистих рук і чистих сердець!
о. Антоній

Такий "молитоуний куток" має одна сім'я у Франції. 
Джерело: Facebook


 

Немає коментарів:

Дописати коментар